בהשתתפות חברות הביטוח (בהתאם לפוליסה):

ONE STOP SHOP

הטיפולים שלנו

טיפול בסחרחורת וטינטון

איפה נקבל טיפול בסחרחורת וטינטון

בניגוד לחשיבה המקובלת, מצבי סחרחורת הם די נפוצים בקרב כלל האוכלוסייה וכמובן לקראת גיל הזקנה. מדובר במצב שיכול לנחות עלינו ללא שום אזהרה ואף לגרום לנזק פיזי רב. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאם אנו שמים לב שמדובר במצב חוזר ונשנה, אכן ניתן למצוא פתרונות לכך, או לפחות לעבור טיפול הממגר את התפוצה של הסחרחורת ותופעות הלוואי שלה בחיינו. ביניהן נמצא טיפול פסיכולוגי, תרופתי וכמובן טיפול פיזיותרפיה וסטיבולרית.

מהי סחרחורת

סחרחורת גם נקראת בפי רבים ורטיגו, והיא בעצם תופעת לוואי של פגיעה כלשהי אשר נותנת תחושת אשליה שגורמת לנו להרגיש תחושת סיבוב. היא יכולה לקרות בעמידה, ישיבה ושכיבה.

ממה היא נובעת

האשליה הסיבובית נובעת מפגיעה כלשהי במערכת שיווי המשקל. במערכת זו יש מספר מרכיבים ומספיק שרק אחד מהם ייפגע על מנת שנוכל לחוש בוורטיגו. הפגיעה יכולה להתרחש ממספר סיבות, דוגמת שתיית אלכוהול, דלקות, בעיות צוואר ואפילו מצבים נפשיים, כמו גם פגיעה פיזית באחד החלקים במערכת.

מהן תופעות הלוואי

לוורטיגו יש תופעות לוואי המצטרפות אליה, במידה כזו אחרת, אצל אנשים שונים. נוכל פעמים רבות לחוש בבחילה, ריצוד העיניים וטינטון שהוא בעצם צפצוף חזק באוזניים ואטימות.

על מנת שנוכל לטפל בתסמינים אלו והסחרחורת עלינו לגשת אל טיפול בסחרחורת ורטיגו שהוא טיפול במסגרת פיזיותרפית.

מהי פיזיותרפיה וסטיבולרית

נקראת גם טיפול בסחרחורת תנוחתית, ומדובר בטיפולי פיזיותרפיה המיועדים להחזרת תחושת האיזון וטיפול בפגיעה שנעשתה במערכת שיווי המשקל. במסגרת הטיפול מנסים לשנות את מיקומם של הקריסטלים באוזניים הפנימיות על מנת למנוע עוד מקרים של ורטיגו וטינטון.

איפה נקבל טיפול בסחרחורת וטינטון

טיפול בסחרחורת ורטיגו, שהוא טיפול בסחרחורת תנוחתית, נוכל לקבל בקליניקה של בועז לב. במכון זה נוכל לקבל לא רק את הסיוע הכי מתאים למקרה שלנו, אלא גם אוזן קשבת ויד מדריכה שתגשר עבורנו את התהליך שאנו עוברים.

לסיכום

תופעות של ורטיגו וההשלכות שלהם על גופנו, דוגמת טינטון, הקאות ובלבול, עלולות להיות מזעזעות עבור כל אדם שחווה אותן בפעם הראשונה בלי שום אזהרה מראש. חשוב לדעת שמקרה חד פעמי יכול להתפתח לבעיה כרונית ולכן חשוב ישר ללכת להיבדק ולקבל טיפול בסחרחורת וטנטון, בהתאם לאבחנה של פיזיותרפיסט בבועז לב קליניק.

Call Now Button